- A vásárló köteles a megreklamálni kívánt árut megtisztítva, szennyeződésektől mentesen és higiéniai szempontból kifogástalanul benyújtani.
- Csomagold be a megtisztított árut, lehetőleg egy dobozba (nem kell, hogy az eredeti doboz legyen) úgy, hogy a szállítás során ne sérüljön tovább. Az áru mellé helyezd be a számlát és a kitöltött reklamációs úrlapot, amely itt letölthető: REKLAMÁCIÓS ŰRLAM
- Küldd el a becsomagolt árukat a depónkba ingyenes visszaküldés a Packeta.hu keresztül csak mondd be a 96306022 ügyfélszámot. A legközelebbi átvételi pontot a www.packeta.hu/atvevohelyek oldalon találod. Más fuvarozó esetében a következő címre kuld el: SHOES INDUSTRIES Michalská 6, 81101 Bratislava Slovakia, De így a visszaküldés költségét nem térítjük.
- Amint a reklamált áruk megérkeznek, 30 napos elbírálási időszak veszi kezdetét (vagy hosszabb, megállapodás alapján). Minden fontos információról e-mailben vagy telefonon tájékoztatunk majd.
FONTOS FIGYELMEZTETÉS
Ne küldd a csomagot utánvéttel vagy postán maradó csomagként - így nem kerülnek elfogadásra.
Javasoljuk, hogy az árut ajánlottan és biztosítva add fel.
VISSZAKÜLDÉSI FELTÉTELEK