Kapcsolat (HÉ-PÉ 11:00-17:00)
A rendelt termék, valószínűleg még úton van a külső raktárból. A kézbesítés feltételezett időpontját megtalálja a rendelésében.
Amennyiben helyes e-mail címet adott meg, a rendszer automatikusan elküldi a visszaigazolást Kérjük nézze át az összes mappát az e-mail fiókjábán, előfordulhat, hogy az e-mail a szemetesbe került.
Igen, a rendelés tartalmát meg lehet változtatni amennyiben a rendelés még nem volt elküldve.
Amennyiben megszeretné változtatni a rendelésében lévó terméket, vagy hozzá szeretne adni még egy terméket, kérjük értesítsen minket az e-mail címünken.
A rendelését eltörölheti amíg a rendelés nem volt elküldve. A rendelését törölni tudja Ön is, a rendelése részleteiben, vagy pedig értesítsen minket az e-mail címünken és mi eltöröljük.
Sajnos, a rendelt termék személyen átvétele nem lehetséges.
Amennyiben a csomag kézbesítve volt és felbontás után hiányos volt, kérjük értesísen minket és mi a lehető leghamarább intézkedni fogunk az ügyben.
A helyzet egyik leggyakoribb oka a helytelenül megadott bejelentkezési név (e-mail cím) vagy jelszó. Ha elfelejtette jelszavát, kattintson a bejelentkezési oldalon az "Elfelejtette a jelszavát?" Linkre.
Az új, létrehozott jelszót a regisztráció során megadott e-mail címre küldjük. Ha az új jelszó ellenére sem tud bejelentkezni - lépjen kapcsolatba velünk, mi mindenképpen segítünk.
A tanácsadó nem nyithat rendelést a vásárló nevében.
A bankszámla számra csak előre fizetendő rendeselés esetén van szüksége. Ebben az esetben minden szükséges információt megkap a rendeléskor megadott e-mail címben a rendelés igazolásával együtt.
Természetesen lehetségen. Ebben az esetben kérjük értesítsen minket.
Minden adatot biztonságos adatbázisban tárolunk, és harmadik félnek nem adjuk át azokat, kivéve a szállítmányozókat és az áruk szállításának szükségességét.
Nem találtad meg a választ a kérdésedre?
Hétfőtől Péntekig | 11:00 – 18:00 |
Szombat | 11:00 – 18:00 |
Vasárnap | 11:00 – 18:00 |