Kapcsolat (HÉ-PÉ 11:00-17:00)
Amennyibe a futár kiszállította a csomagot és senki sem vette át, a futárnak még két alkalommal meg kéne ismételnie a kiszállítást.
Ilyen esetben nagyon fontos, hogy a csomagot ne vegye át a futártól. Amennyiben a csomag bármilyen sérülést tartalmaz pl:. megszakadt csomagolás, kérjük utasítsa el a csomagot és ertesítsen minket. Igyekezni fogunk minél hamarább egy új csomagot küldeni Önnek vagy pedig vissza fizetjük a árát amennyiben az előre meg volt fizetve.
A csomag alaposabb ellenőrzése csak a fizetés után és a fuvarokmány aláírása után lehetséges. Valójában a futárnak nem kötelező részt vennie ebben a folyamatban, de megkérheti őt, hogy várja meg, amíg ellenőrzi a szomagot. Ha a futár nem ért egyet, figyelmeztesse őt arra, hogy amennyiben a csomag kárt tartalmaz, újra el kell jönnie, hogy jelentést írjanak a kárról. A jelentés megírása után a szállítmány a címzettnél marad. Garantáljuk, hogy segítünk a termék visszaküldésében a megadott címre és az egész ügy egyéb részleteiben.
Természetesen lehetséges, amennyiben a csomagot még nem vette át tőlünk a futár. A későbbi kézbesítés iránti kérelmét a rendelés során a 2. szakaszban kell megadni, vagy a rendelés során írja be a megjegyzésbe.
Ha a megrendelés már folyamatban van, akkor mielőbb lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.
A futár nem kötelező telefonálni vagy más egyéb módon értesíteni a címzettet kiszállítás előtt. Ez minden futár individuális valásztása hogy értesíti-e a csomag kézbesítése eléott a címzettet.
Viszont a mi tapasztalataink alapján tudjuk, hogy a futár általában reggel a kezbesítés előtt hívni szok.
Igen, természetesen, amennyiben a csomagot még nem vette át tőlünk a futár - ebben az esetben kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az e-mail címünken, és adjon meg egy új szállítási címet. Mi megváltoztatjuk a címet a rendelésében.
Az összes szállítási és fizetési ár megtalálható a Szállítás és fizetés fiókban.
A szállítás várható időpontját megtalálja a rendelés részleteiben.
Kérjük értesítsen minket és mi ellenőrizzük és megoldjuk a helyzetet.
A szállítás és a kézbesítés várható időpontját megtalálja a rendelése részleteiben.
Nem találtad meg a választ a kérdésedre?
Hétfőtől Péntekig | 11:00 – 18:00 |
Szombat | 11:00 – 18:00 |
Vasárnap | 11:00 – 18:00 |